• Magyar
  • English

Aktuális híreink

Tudásbővítés közvetlen célcsoport részére munkáltatói kapcsolattartás témában - 2013.10.21-22. - Siófok

szervező:ICG Ex-ante Kft.

időpont:2013. 10. 21. 10:30 - 2013. 10. 22. 14:00

helyszín:Siófok, Petőfi sétány 9.

témakör:Tudásbővítés - Munkáltatói kapcsolattartás

Örömmel tájékoztatjuk Önöket, hogy az Országos Foglalkoztatási Közhasznú Nonprofit Kft. a „FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt keretében (TÁMOP-1.4.7-12/1-2012-0001) 2 napos tudásbővítést szervez a foglalkoztatási programokat végrehajtó szervezetek szakmai munkájának támogatására, a hálózatosodás elősegítésére.

Téma: Munkáltatókkal való kapcsolattartás, jó gyakorlatok bemutatása

A rendezvény időpontja: 2013. október 21-22.

Helyszíne: Balaton Hotel Siófok

A rendezvényen való részvétel ellátással és szállással együtt térítésmentes, de előzetes regisztrációhoz kötött.

Jelentkezési határidő: 2013. október 17.

Résztvevőkre a Nyugat-Dunántúli, a Közép-Dunántúli és a Dél-Dunántúli régióból számítunk.

A részvételt korlátozott számban tudjuk biztosítani (maximum 28 fő, szervezetenként maximum 2 fő), a részvétel lehetőségéről 2013. október 18-án visszaigazolást küldünk. A jelentkezések a regisztráció sorrendjében kerülnek feldolgozásra. Visszaigazolás után a jóváhagyott jelentkezés részvételi kötelezettséget jelent!

Munkáltatókkal való kapcsolattartás, jó gyakorlatok bemutatása

A tudásbővítés célja, hogy hatékonyabbá tegye a résztvevők saját szervezeteiknél végzett munkáltatói (forprofit) kapcsolattartási munkáját. A projektmegvalósítók tapasztalataink szerint azon küzdenek, hogy szélesebbre tárják az ajtót a foglalkoztatást megvalósító közép- és kisvállalkozások (KKV), valamint a multinacionális cégek előtt, így igyekezvén összekapcsolni az általuk felkészített munkaerőt és a piacot.

A résztvevő a 2 napos program révén olyan eszközrendszert kaphat a kezébe, amely megalapozza a hatékonyabb kapcsolatrendszer kiépítését, ezzel kinyithatja a szervezet számára a forprofit szektor színes és sokoldalú világát. A tudásbővítés eredményeként rendelkezik majd olyan ismeretekkel, amelyek (kiegészülve az OFA NKft által nyújtott munkaáltatói kapcsolattartás szakterületi tanácsadás szolgáltatásával) lehetővé teszik, hogy a szervezet professzionális szolgáltatása a piacorientált szereplők számára is érthetővé váljon, ezáltal potenciális beszállítóként jelenhetnek meg a megrendelői oldal szemében.

Ezen a rendezvényen a lehetséges alternatívák mentén a résztvevők ennek a kulcsát kapják a kezükbe.

A rendezvény mottója: „Akár azt hiszed, képes vagy rá, akár azt, hogy nem, igazad lesz” Henry Ford

Szakértő: Csapó Gábor

A jelentkezés az alábbi linken elérhető regisztrációs lap kitöltésével történik.

Ha a fenti link kattintásra nem működik, írja be böngészőjébe: https://docs.google.com/forms/d/1GiHhVRzIVijRUnQMrFYZad-qZutrMjVWag_h1HyJ38A/viewform

Technikai információk:

A rendezvény résztvevői a szállást, étkezést és a szálloda parkolóját térítésmentesen vehetik igénybe.

Az elhelyezés kétágyas szobákban történik.

A szálloda címe: Balaton Hotel Siófok, 8600 Siófok, Petőfi sétány 9.

A helyszín megközelítése:

Autóval: Budapestről az M7-es autópályán a 98-as számú kihajtónál kell letérni Siófok Kelet felé a 7-es útra. Innen a Fő utcára kell jobbra lekanyarodni, majd a Kinizsi Pál utcára szintén jobb kéz felé. Innen a Petőfi sétányra balra kell fordulni.

Vasúton: Budapestről vasúton a Déli pályaudvarról indulva, átszállás nélkül érhető el Siófok vasútállomás. Innen (Fő utcáról) a Kinizsi Pál utcába kell befordulni jobbra, majd a Petőfi sétányt elérve balra.

Program:

1. nap

10:30 – 10:35 A program levezetőjének bemutatkozása
10:35 – 10:55 Résztvevő szervezetek bemutatkozása (40 másodperc/szervezet)
    10:35 – 10:38 Levezető
    10:38 – 10:55 Szervezetek
10:55 – 11:15 Keretek tisztázása (Miért jöttem? Mire várok választ? Szabályok meghatározása!) (15 másodperc/szervezet+szabályok)
    10:55 – 11:02 Résztvevők válaszai (Egy résztvevő 15 másodpercben adhatja elő válaszait)         Kérdések: Miért jöttem? Mire várok választ?
    11:02 – 11:15 Szabályok tisztázása (13 perc)
11:15 – 11:45 Előadás: elméleti felvezető
11:45 – 12:30 „Összerázó, motiváló gyakorlatok” a 2 nap megalapozása céljából annak érdekében, hogy csoportból csapat alakuljon ki
12:30 – 13:30 Ebéd
13:30 – 15:00 Mi a helyzet jelenleg a céges kapcsolatokban, nálunk? Jó és rossz gyakorlatok összegyűjtése elemzése. Miben volt jó? Miben volt rossz? Önértékelés a szervezetek részéről és visszacsatolás
15:00 – 15:20 Kávészünet
15:20 – 16:30 Mi az a Network marketing és menedzsment? Miért tartják a huszonegyedik század, válság utáni piacbővítési lehetőségének? Gyakorlati példák
Hogy jön ez össze a nonprofitokkal és az Uniós projektekkel? Előadás, Vita, Konklúziók összegzése
16:30 – 16:50 Csoportmunka: Az előbbiek alapján hogyan működhetne ez az én szervezetemben hatékonyan a networking?
16:50 – 17:10 Kávészünet
17:10 – 17:26  A csoportmunka eredményeinek ismertetése
17:26 – 18:00 Nonprofit közvetítő fizetsége, az ajánlás!
        Miért fontos?
        Hogyan működik?
        Mikor és kitől kérjük?
        Hogyan használjuk?
18:00 – 18:30 Ajánláskérés szimulációs gyakorlat
18:30 – 19:30 Vacsora
19:30 – 20:30 Alternatív program: Kötetlen beszélgetés az érdeklődők számára, a munkaerő-piaci szolgáltatások és a sales kapcsolatáról a „hogyan lehetek hatékony munkaközvetítő” kérdéséről.

2. nap

8:00 – 8:10 Napfelpörgető
8:10 – 8:50 A közvetítői tárgyalás időpont egyeztetésének rejtelmei
    Van-e különbség egy multinacionális céggel és egy kkv-val való kapcsolatkiépítésben?
Ha igen, mi?
Mi az a szkript és mire jó?
8:50 – 9:10 Szkript készítés ajánlás kérésre, az eddigi céges kapcsolataimhoz.
9:10 – 10:00 Szkriptek átbeszélése (2 perc/szkript)
10:00 – 10:20 kávészünet
10:20 – 10:50 Kapcsolatok felhívása és ajánláskérés
10:50 – 11:00 rövid kávészünet
11:00 – 11:15 Szkript készítés az ajánlások felhívására
11:15 – 11:45 Ajánlások felhívása, időpont egyeztetése tárgyalásra.
11:45 – 12:30 Tapasztalatok átbeszélése
    11:45 – 12:25 Szervezetek képviselőinek tapasztalatai
    12:25 – 12:30 összefoglaló
12:30 – 13:20 Hogyan készüljek a tárgyalásra?
    12:30 – 12:50 Előadás: tárgyalástechnikai módszerek praktikák
    12:50 – 13:20 Beszélgetés
13:20 – 13:30 Visszajelzések a tudásbővítésről
13:30 – 13:35 Akinek még nem adtál névjegykártyát, annak adj! A networking a szolgáltatók között is fontos.
13:40 – 14:40 Ebéd
14:40-től Hazautazás

Hazautazás után kapcsolattartás a partnerekkel (Munkaadó cégek, partner szervezetek). Networking mindenkivel, aki a projektek megvalósítását segítheti!

Szükséges anyagok, segédeszközök, a jelentkező szervezetektől a tudásbővítésre

 1.    40 másodperces bemutatkozó szöveg a szervezetről (ppt nélkül elmondva) Felépítése a következő:
 a)    Név
 b)    Cégnév
 c)    Foglalkozás
 d)    Tevékenység

 2.    25 fő esetén legalább 30 db névjegykártya, de ha komolyan akar együttműködést kialakítani, akkor legalább 100 db
 
 3.    Ha van megfelelő szórólap, vagy leaflet, akkor abból is hozzon, minimum 30 db-ot, de ha komolyan akar együttműködéseket kialakítani, akkor legalább 100-at

 4.    A jelenlegi céges kapcsolatok telefonlistája (Ellenőrizze, hogy jók-e még a számok) (Senkivel nem kell megosztania, de ebből tud dolgozni a saját maga számára)
 
 5.    Telefon! (lehetőleg munkatelefon, mert telefonálni kell róla) (Ha feltöltő kártyás, akkor legyen rajta elég egység)
 
 6.    Határidőnapló
 
 7.    Pozitív gondolkodás! Aki jön:
 a)    Higgyen abban, amit csinál!
 b)    Higgyen a tovább fejlődés lehetőségében!
 c)    Akarjon tenni a fejlődés érdekében!
 d)    Legyen nyitott egy új és hatékony módszer megismerésére!

 

NGMKooperáció pluszTámop 2.6.1PertuEqualhungarySzéchenyi 2020
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
10.jpg
11.jpg
12.jpg
13.jpg
14.jpg
15.jpg
16.jpg
17.jpg
18.jpg
19.jpg
20.jpg
21.jpg